sabato 12 maggio 2012

שירותי תרגום בשפה איטלקית ברמה גבוהה



מתרגמת מוכרת ע"י 
 : 
שגרירות איטליה בישראל 
     שגרירות ישראל ברומא  
בית המשפט של רומא 
 רשומה ברישום  הממשלתי  האיטלקי של יועצי שפות זרות  לשפות איטלקית\ עברית  בבית המפשט של רומא 
                            
  • אני מציעה שירותי תרגום מקצועי בשפה איטלקית , תרגום שהוא מפתח להצלחה עסקית.  לכן בתרגום לשפה איטלקית תמיד כדאי לפנות למתרגם מקצועי דובר איטלקית שפת אם,  שהוא בעל ניסיון וותק במתן שירותי תרגום איכותי לשפה איטלקית. 
  • אני מציעה שירותי תרגום סימולטאני  מקצועי, תרגום בכל תחום, תרגום מסמכים מאיטלקית לעברית ותרגום מאנגלית.
  • החתמת התרגום  בקונסוליה ברומא בחותמת קונסולרית שהיא היחידה מוכרת ברשויות איטליה 
  • פעילותי  נעשית בכל רחבי הארץ ובחו"ל.

  • שירותי תרגום סימולטני בחו"ל : אני מספקת גם שירות ייעוץ, הדרכה ותרגום סימולטני בחו"ל 
  • אני מלווה קבוצות עסקיות , לימודיות, משלחות רשמיות במפגשים גם באיטליה וגם בארץ בעת אירוח משלחות מאיטליה .

אני בעלת ניסיון עשיר בתחום ו אני מסוגלת להציג המלצות על ניסיוני וותק מוכח










2 commenti:

  1. להתקשרות מיידית 0522298111
    פקס 035255635
    מייל gdicastro@gmail.com

    skipe giordanadic
    facebook giordana Sarah Di Castro

    RispondiElimina
  2. דוגמאות למסמכים שניתן לקבל עבורם שירותי תרגום באיטלקית
    וחתימה קונסולרית
    תעודת לידה
    לתעודת יושר
    לתעודת רווקות
    לתעודת אזרחות
    לתמציתי רישום מרשם האוכלוסין.
    תעודת נישואין
    לתעודת בתי ספר והשכלה גבוהה.
    תארים אקדמיים
    מסמכי חברות, כגון: אישור רשם החברות.
    תעודות התאגדות, תקנונים, תמצית דו"ח באיטלקית של רשם החברות.
    פרוטוקולים, החלטות דירקטוריון, דו"חות כספיים ועוד.
    אימות תרגום מסמכים ואישור נוטריון באיטלקית של יפויי כח, צווים שיפוטיים, פסקי דין, צוואות, צוו ירושה וצווי קיום צוואה.
    תרגום מסמכים של הסכמים וחוזים
    מסמכי מכרזים ציבוריים.

    RispondiElimina